години роботи
понеділокПН п'ятницяПТ
9:00 19:00

Ми дбаємо про вашу посмішку

Сімейна практика Василюка

Стоматологічна Практика Василюка

років
досвіду

Величезний досвід та професіоналізм наших лікарів, сучасне обладнання, нові методики та світові стандарти діагностики і лікування, затишна доброзичлива атмосфера, уважне і чуйне ставлення до пацієнтів.

«Стоматологічна практика Василюка» є сімейною справою і прикладом комплексного підходу до надання повного обсягу стоматологічних послуг. У нас є всі необхідні лікарі та обладнання, щоб гарантувати довгостроковий результат і забезпечити максимальний комфорт кожному з наших пацієнтів.
Ми дбаємо про вас!

Ваші здорові усмішки - наша гордість

Ми працюємо в таких напрямках

Ортопедія

Збереження цілісності живого зуба, відновлення його надійними матеріалами, а також уникнення його видалення є головним завданням фахівців, які працюють в цьому напрямку.

Ортодонтія

Детальна діагностика, що дозволяє поглянути на ортодонтичні проблеми під іншим кутом. Сучасний і кардинально новий підхід до лікування. Ортодонтія — це більше ніж рівні зуби.

Хірургія

Крайній та радикальний метод усунення причини захворювання зубів і ясен пацієнта, проведення хірургічних втручань різного рівня складності.

Терапія

Ми не просто пломбуємо зуби, а відновлюємо їхню анатомію, функцію та естетику. Художні реставрації зубів — це поєднання науки і мистецтва: вишуканість, надійність і швидкість.

Пародонтологія

Професійна гігієна порожнини рота — це запорука здорових та білосніжних зубів, адже вона відповідає за профілактику та попередження стоматологічних захворювань.

Ендодонтія

Найважливіший етап у комплексному лікуванні зуба. Лікування та пломбування кореневих каналів із застосуванням операційного мікроскопа.

Віталій Василюк
Засновник та керівник стоматологічної практики Василюк

Віталій

Нестор Василюк